Donderdagavond laat (of eigenlijk vrijdagochtend heel vroeg) speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen Tunesië. We willen deze wedstrijd graag op groot scherm vertonen in het Dorpspunt. Als we minimaal 25 aanmeldingen hebben dan gaan we open. Meld je aan via deze link: https://forms.gle/TStHzrx7tiS9tRme6
