LOTEN VERKOOP

FAMILIEHANDBALDAG MAANDAG 7 APRIL

Kan je niet wachten om je alvast in te schrijven voor de familiehandbaldag op 11 mei? Download het inschrijfformulier alvast van de site van Stompwijk ’92.

Maar we beginnen met de verkoop van de loten voor de loterij waar weer leuke prijzen mee te winnen zijn. De hoofdprijs is een DVD speler voor in de auto met 2 schermen en als 2e prijs een Nintendo DS, natuurlijk zijn er nog meer prijzen te winnen. We hopen natuurlijk dat het niet alleen om de prijzen gaat maar ook om de vereniging een beetje te “spekken”. De opbrengst van de loterij en natuurlijk ook van het hele weekend gaat naar de gehele vereniging. Dus voor de Voetbal, Handbal en de Binnensport. Daarom willen we a.s. maandag 7 april samen met leden van de vereniging loten verkopen in Stompwijk. Nu kunnen wij met deze verkoop wel een handje” gebruiken. Zit je op de voetbal, handbal of binnensport dan willen wij graag een “uurtje” van je tijd gebruik maken. Wat is precies de bedoeling: Wij zitten maandag 7 april vanaf 18.00 in de kantine, daar kun je je melden en dan wijzen wij je een straat aan die je dan alleen of met een teamgenoot kan lopen om de loten te verkopen. Denk je dat je in je eigen familie , kennissenkring, buren enz. wel een boekje loten kan verkopen dan ben je ook van harte welkom om een boekje te komen halen. Er zijn ook een aantal teams aangewezen om ons te komen helpen dat zijn o.a.de C jeugd van de voetbal en van de handbal de B jeugd en C jeugd waarvan de jongens al om 18.00 uur gaan beginnen. De leden van de binnensport zijn persoonlijk gevraagd. Graag willen we ook gebruik maken van deze gelegenheid om de ouders enthousiast te maken voor het verenigingswerk. Bent u wel eens op de familiehandbaldag geweest en wilt u ons komen helpen doormiddel van een bardienst of een uurtje te helpen in de eettent? Laat ons het dan weten. De familiehandbaldag is op 9, 10 en 11 mei. U kunt contact met ons opnemen via Irma vd Bosch, telefoon: 071 5804329 graag na 18.00 uur.
Tot maandag en alvast bedankt,
De organisatiecommissie