Administratieve dienstverlening thuis

Voor oudere mensen, die zelfstandig wonen, kan het regelen van de eigen administratie soms lastig zijn. Deskundige hulp kan daarbij tot steun zijn. Gezondheid Service Horst en Vlietstreek heeft sinds kort in samenwerking met de Stichting CAV hiervoor een dienst opgezet. Deze dienst maakt deel uit van het Servicepakket van Zorggroep Horst en Vlietstreek. Wat houdt administratieve dienstverlening in? Een medewerker van de CAV komt eerst bij u langs om te horen, waarmee hij u van dienst kan zijn. Het kan zijn dat u geholpen wilt worden bij het betalen van de rekeningen of u wilt misschien laten uitzoeken of u in aanmerking komt voor speciale voorzieningen of subsidies. Hebt u een persoons gebonden budget of wilt u dit aanvragen, dan kunt u hierbij eveneens ondersteu ning krijgen. U beslist zelf hoe u de zaken geregeld wilt hebben en de CAV helpt u daarbij. De dienstverlening wordt aangeboden in een jaarabonnement of op uurbasis. Hoe kunt u er gebruik van maken? Als u belangstelling hebt voor de Administratieve Dienstverlening, kunt u vrijblijvend meer informatie aanvragen of zich aanmelden bij de Gezondheid Servicelijn, tel. 070 3072 46 (maandag t/m vrijdag van 9.30 tot 12.30 uur).