blesruiters

DE BLESRUITERS … ALTIJD EN OVERAL ACTIEF
Dressuur kampioenen.
Op 20 januari werden de selectiewedstrijden verreden voor het Kring
Kampioenschap Indoor pony’s 2008. De Blesruiters kennende lieten onze ponyruiters op deze dag niet verstek gaan! En er werd gestreden!! Door o.a. Kelly en Britt Doelman, Nadine Paardekooper, Robbin de Haas, Denise Seijn, Marcia en Lyvia Dominicus en Sandy v.d. Salm.
Onze hartelijke felicitaties gaan uit naar de Kringkampioenen:
Nadine Paardekooper op Rocky, L1 dressuur, categorie C pony’s
Robbin de Haas op Frederica, L1 dressuur, categorie A pony’s
Britt Doelman op Sjoerd, L2 dressuur, categorie D pony’s
Livia Dominicus op Mexx, M2 dressuur, categorie B pony’s
Sandy v.d. Salm op Souillac, Z1 dressuur, categorie D pony’s
Kelly Doelman op Sjoerd, B dressuur, categorie D pony’s, werd reserve kampioen. Omdat haar zusje ook op Sjoerd rijdt en er geen 2 ruiters op dezelfde pony mee mogen doen voor de Regiokampioenschappen mag Kelly helaas niet hieraan meedoen. Verder zijn Denise Seijn en Marcia Dominicus ook geselecteerd om mee te doen aan de Regiokampioenschappen 2008.
Deze Kringkampioenen en andere geselecteerden mogen door naar de Indoor Regiokampioenschappen 2008 Zuid Holland, die zullen plaatsvinden op 2 februari voor de B en L dressuur in Pijnacker (Blauw Gele Vendel) en op 9 februari voor de M en Z dressuur in Vlaardingen (Die Flardingharuiters).
De hieruit voorvloeiende kampioenen vanaf L2 dressuur mogen meedoen aan de KNHS Indoorkampioenschappen 2008 die in maart verreden zullen worden.
Het Bestuur feliciteert alle deelnemers met de behaalde geweldige prestaties en wenst iedereen heel veel plezier en succes toe met de komende Regiokampioenschappen.