Bond……..James Bond…

Net als in de film zal 007 bij ons langs komen gedurende ons carnavals concert. Welke gehouden zal worden zondag 3 feb om 15.00 uur. Natuurlijk in de thuisbasis van de Gaanders: Het Blesse Paard. De thema songs van verschillende Bond films zullen de revue passeren, maar niet alleen de klanken van James Bond zullen wij ten gehore brengen.
Zo willen wij samen met u, de film Fanfare met u herbeleven. De komische film uit 1958, geregisseerd door Bert Haanstra, vertelt het verhaal van een fanfare die op concours wil. Tijdens de repetities breekt er echter ruzie uit, waardoor de fanfare opgesplitst wordt in twee kampen, beide met hun eigen concours stuk. Toevalliger wijs arriveren beide vereniging gelijktijdig op het podium van het concours. Verbazingwekkend genoeg, passen beide stukken in elkaar.
Een van de bekendste sciencefiction filmreeks is Star Wars, geschreven en deels geregisseerd door George Lucas. Het alom bekende melodietje van Star Wars zullen wij ten uitvoer brengen.
Dit en nog veel meer stukken zijn dé reden om langs te komen.
Het belooft een gezellige middag te worden, met aansluitend een optreden van de Oud Prinsen.
Tot dan Alaaf, alaaf, alaaf Fanfare Juliana