Oproepje Stichting Amigos “2e hands” crea kaarten
Wij zouden graag de crea kaarten, dus de zelfgemaakte kaarten, die u niet meer bewaren wil, ontvangen. Het kunnen allerlei kaarten zijn, zoals de kerstkaarten, verjaardagskaarten en alle jubilea kaarten. Wij kunnen dan van de “2e hands” kaarten weer nieuwe kaarten maken en verkopen voor ons goede doel.
Zoals u weet staat Stichting Amigos weleens op markten, zoals de geranium , koninginne , rommel en kerstmarkten.
U kunt het inleveren bij Lia de Jong Zwetsloot, Dr. van Noortstraat 150.