Wenst iedereen hele fijne kerstdagen, een mooie oudejaarsdag en een prachtig nieuw begin van het nieuwe jaar.
Wij starten in januari met de voorbereiding voor het nieuwe jaarprogramma 2009/2010. Wij horen heel graag van de leden over welke onderwerpen c.q. creativeiten zij het komende jaar een avond willen.
Ook vinden wij het fijn als er dorpsgenoten zijn, die bij ons langs willen komen om met elkaar er een interessante, creatieve, en/of informatieve avond van te maken. Wij zijn er van overtuigd dat er in het dorp Stompwijk vele bijzondere dingen zijn, qua werk of hobby, maakt niet uit wat, iets wat je met ons wilt delen. Doe een briefje met een wens in de brievenbus bij Alie van Veen, Dr. v, Noortstraat 35 te Stompwijk, of mail naar flap.flap@wxs.nl Het bestuur van VrouwActief