SUCCESVOL WEEKEND VOOR STICHTING PATER TED BANDSMA
Afgelopen vrijdagavond was de kantine van Stompwijk “92 weer goed bezocht
met gezellige kaarters, 23 tafels! Kaarten voor je plezier en een loterij. Dankzij de Stompwijkse middenstand waren er meer dan 150 prijzen te verdelen, dus meer dan de helft ging met een prijs naar huis.
De totale opbrengst van deze avond is (inclusief vrije giften) € 905. . Dit bedrag gaat rechtstreeks naar Villaverde in de Filippijnen. Dit jaar wordt het 7e klaslokaal gebouwd en komt het totaal aantal kinderen wat onze stichting sponsort op 200! (vorig jaar waren dit 125 kinderen )
Bij deze willen wij iedereen bedanken die zijn/haar steentje heeft bijgedragen voor deze gezellige avond. Hieronder de uitslag van de kaartavond:
We noemen hier de eerste 10.
1e prijs Wout Brugman en Fred Verhagen 5744 punten
2e prijs Henk Luiten en Theo vd Bosch 5496 punten
3e prijs P. vd Arend en J. Olsthoorn 5446 punten
4e prijs Bertus Rijgersberg en Lenie v. Ruiven 5427 punten
5e prijs Cees van Veen en Wybo Lelieveld 5207 punten
6e prijs Ria vd Helm en Nel Turkenburg 5194punten
7e prijs Frans Hemdriks en Hans Nieuweland 5030 punten
8e prijs Kees van Santen en Ina Hoogendoorn 5024 punten
9e prijs Ingrid van Doorn en Simone Roeling 5022punten
10e prijs Lenie van Dijk en Anneke Vlasveld 5018 punten
Troostprijs Marc en Riet Olyhoek 4720 punten
Iedereen bedankt voor uw komst en tot volgend jaar.
VIERDE FESTIVAL DE VERGULDE BLAASBALGEN IN LEIDSCHENDAM
OPBRENGST VOOR STICHTING PATER TED BANDSMA
Afgelopen zaterdag 12 april organiseerde de Blaasbalgen een Dweilfestival
waar vijf uitgenodigde blaaskapellen streden om de “”Gouden Blaasbalg””.
Een zeer gezellige avond , dit festival was gekoppeld aan Stichting Pater Ted
Bandsma. De Blaaskapellen kregen allemaal een vergoeding voor deelname,
konden een deel hiervan schenken aan onze stichting. Aan het einde van de avond werd bekend gemaakt hoeveel er totaal was opgehaald.
€ 2345, en dit werd afgemaakt door de hoofdsponsor op € 2500, .
Aan het einde van de avond hadden we nog een toeter in ons oor, maar de kinderen in de Filippijnen zijn hier reuze blij mee en daar doen we het voor.
Stompwijk en Leidschendam hartelijk bedankt!
Jos en Jacqueline de Groot