No Tomorrow winnaar derde voorronde Vlietpopslag
De Haagse dames van de band No Tomorrow hebben de derde voorronde van de Vlietpopslag gewonnen. Ze spelen in de finale tegen Spartaco en Relish. De vierde finalist wordt aanstaande zaterdag 19 april, tijdens de laatste voorronde van de Vlietpopslag bekend. No Tomorrow won afgelopen zaterdag van Edge of Sanity en The Wrong Jeremies. De jury was onder de indruk van de interactie met het publiek en de tempowisseling in de nummers. No Tomorrow werd op het laatste moment aan het programma van de derde voorronde toegevoegd door het uitvallen van The Excitors.
Zaterdag 19 april is alweer de laatste voorronde van de Vlietpopslag met Natha Lee, R.A.T. en Mens Erger Je N!et. Dormibella is open van 21:30 tot 02.00 en de entree is geheel gratis. De deur sluit om 01.00. Dormibella
Informatie over de Vlietpopslag en Vlietpop is te vinden op www.vlietpop.nl