VrouwActief….
6 februari
We zullen de vrolijke uitstraling van Alie en Annie zeker missen, maar we proberen er toch een gezellige VrouwActief avond van te maken. Dus dinsdagavond 6 februari gaan we onder leiding van Mariska taarten versieren.
Mariska v.d. Meer- Blom verzorgt met haar bedrijf Delicieux Cakes in opdracht de prachtigste uitvoeringen voor een speciale fondant taart en/of cupcakes. Neem eens een kijkje op haar website; www.delicieuxcakes.nl en verbaas je erover wat zij allemaal maakt. Of het bij ons allemaal zo mooi wordt, dat valt te betwijfelen, maar we gaan ons best doen om er iets van te maken.
Omdat het toch wel een hele klus schijnt te zijn, beginnen wij deze avond om 19.30 uur. Er zijn behoorlijk wat aanmeldingen binnen, dus de Brasserie van de Bles wordt omgetoverd tot een banketbakkerij, maar dan zonder dat we hoeven te bakken. Creatief met taart, voor jouw Valentijn, voor een jarig kind of kleinkind of gewoon voor bij een bakkie koffie met vrienden of met de buren. Neem in ieder geval een spatel mee en als je hebt een plastic deegroller en een draaiplateau.
Tot dinsdag 6 februari in de Brasserie van de Bles, aanvang 19.30 uur.
Namens Bestuur VrouwActief, Ria Luiten
Ik ben Daphne en op zondag 28 januari ben ik met mijn pony Valerio (8 jaar, B-pony) naar manege Prinsenstad geweest. Daar hadden we een wedstrijd. Dat was niet zomaar een wedstrijd, maar een regiokampioenschap! Als je eerste werd, mocht je naar het NK en was je Zuid Hollands Kampioen. En ik ben, met 186,5 punt, dus 62,17%, eerste geworden! Samen met Valerio mag ik nu naar het NK dressuur! En ik ben Zuid Hollands Kampioen! Ik deed bij de A\B-pony’s klasse L2. Valerio en ik hebben een hele mooie beker en een onwijs grote rozet gekregen. Ook kregen we een Zuid Hollands Kampioen deken! We moesten ook een parade rijden, dat vond Valerio best spannend, maar het ging heel goed! Ik vond het echt heel erg leuk en de Prinsenstad was echt superdeluxe! Ik ben heel trots op Valerio en ik wil mijn moeder, Helen, en instructrice, Tessa Blom, heel erg bedanken dat ze meegingen en me hielpen!

Nee daar gaan we niet heen, maar wel een leuk dagje uit naar Boskoop.